2012. december 4., kedd

5.rész


  Reggel arra kelltem, hogy a fejem le és fel emelkedik. Elsőnek nem nagyon zavart, majd kezdtem magamhoz térni és visszaemlékeztem a tegnap estére.Zavartan emeltem fel a fejem és megláttam magam alatt egy szürke kötött pulcsit. Próbáltam kimászni az ágyból, de Harry karja visszahúzott, ugyanis magához ölelt. Ügyetlenkedve próbálkoztam kibújni a keze alól, mikor Harry felnyögött és befordult a fal felé. Ledermedve ültem ott még egy ideig, majd óvatosan felálltam.
  Elbicegtem a konyhához és leültem az asztalhoz. A laptop ott volt előttem, - amit nem értek, hogy hogyan került ide- felnyitottam a tetejét és bekapcsoltam a készüléket. Amíg betőltött addig én bekapcsoltam a kávé főzött.  Néztem, ahogy szépen lassan folyik az üvegbe a fekete folyadék, amit imádok. Kivettem egy nagy bögrét amire ’’I love Dance. Dance is my Life” felirat volt ráírva. Danielleltől kaptam. Ez volt a kedvencem. Teletöltöttem a gőzölgő feketeséggel, raktam bele egy cseppnyi tejet és egy kiskanál cukrot. Leültem vissza a laptophoz és megnéztem a jobb oldalon elhelyezkedő órát, ami 8:02-t mutatott. Egy sóhajjal nyitottam meg a böngészőt. Bejelentkeztem facebookomba és enyhén meglepődtem. 8 ismerős felkérés és 4 új üzenet. Vajon mit csináltam 2 nap alatt? Megnéztem a jelöléseket és néztem a neveket: 1Dforeverandever, Harry is my boyfriend, One Direction Germany és így tovább. Nem jelöltem vissza senkit, hiszen azt se tudtam kik azok. Megnyitottam az üzenetek. Az első Danitől jött. ’’ Szia, Bébi! Nagyon jól sikerült az este, holnap lehet, hogy egy kicsit később megyek haza. Remélem nem történt semmi baj sem.  Légy ’’jó’’! puszika Xx” A többi üzenet megint ismeretlen lányoktól jött. Az egyik azt írta, hogy: „Gyönyörű vagy! Örülök, hogy te vagy AZ a lány!” A másik: „Te nagyon nagy mázlista vagy” és az utolsót olvasva kissé meglepődtem. „Te egy undorító csúnya ribanc vagy! Inkább halj meg! Nincsen szüksége senkinek sem rád. Jobban jársz, ha vigyázol magadra! „ Érdekesen néztem vagy 5 percig a monitort, majd gyorsan kiljelentkeztem.
  Megittam még az utolsó csepp kávémat, majd megint Harryn kezdtem el agyalni. Nem akartam vele találkozni, erre tessék, Danielle és Liam jól el intézte. Igazából megértettem őket, hiszen csak aggódtak és jót akartak, de azért egy kicsit bántott ez a dolog. Így is állandóan Harryre gondoltam, most pedig, hogy itt van élőben, teljesen közel hozzám, nagyon felzaklatott.
  Még mindig nagyon korán volt és mivel nem tudtam mivel elütni az időt ezért beléptem a Twitteremben is.
Majdnem leestem a székről. A megszokott 8000 követőim száma nagyon gyorsan megnőtt. Pontosan  10 324 követőm lett. Rákattintottam. Végig néztem a követőimet, (ami már egy 5 perc után szörnyen unalmas volt) és láttam, hogy nagyon sok Directionert volt közte. Ahogy néztem azt a sok ismeretlen embert egy pipa jelezte hogy valaki hivatalos követ. Kíváncsian görkedtem vissza felfelé és amikor megláttam újabb "sokkot" kaptam: Harry Styles. Igazán meglepett a dolog, de már ezelőtt is követett, csak éppenséggel nem volt a neve mellett egy hivatalost személyt jelölő pipa. A szakításunk után kikövettem őt, most pedig óvatosan benyomtam a visszakövetést , majd rákattintottam az adatlapjára annak a fiúnak, aki most éppen a nappalinkba fekszik és az igazak álmát aludja.
  Twittet írt 4 órája: @Harry_Styles: @Daisy_Conett I love thisss timesss! :D Hahaha I'm with my funny old Friends Xx . 
  Tátott szájjal néztem. Gondolkoztam egy kis ideig majd rákatintottam a Retweetre. Megnéztem még egyszer az adatlapomat és a követőim száma még nagyobb lett. 10 410-re nőtt. Majd rájöttem, hogy valószínűleg egy nagyon nagy hibát követtem el az előbb. Most több ezer rajongó fog rólam pletykálni minden félét. Most több ezer rajongóra és emberre hívtam fel a figyelmemet, mint " Harry régi Barátja".Megijedtem és szuper gyorsan  lecsuktam a laptopom tetejét. Meglepődve ültem ott egy darabig, majd felálltam és átsétáltam a fürdőszobába. Ott fogat most, felfogtam a hajam és megmostam az arcom. Miután megtöröltem a vizes bőrömet, bekentem a kedvenc arckrémemmel. Miután kész lettem visszamentem az alvó fiúhoz, aki az előbbi twitter kiírásával, teljesen megváltoztatta az életem egy részét...

Nincsenek megjegyzések: