2012. december 16., vasárnap

9.rész "A Party Time"


  Kopogtak az ajtón. Danielle elment a közeli kisboltba, így gondoltam biztos Eleanor lehet az. Kinyitottam az ajtót, valóban a hosszú hajú, vékony lány állt ott. A szeme vörösen fénylett a sok sírástól. Megsajnáltam szegény lányt. 
  -Szia Daisy- mosolygott rám és adott két puszit az arcomra. Bentebb jött, megvártam, amíg leveszi a kabátját és a csizmáját,majd bekísértem a nappaliba.Jóban voltam Eleanorral, hiszen Daniellelel nagyon jó barátok. Többször volt már nálunk, így rengeteget besélgettünk már egymással. Daniellelel szinte legjobb barátok voltak, mondjuk ez érthető, mert mindketten egy cipőben járnak: híres barát, sajtó, paparazzi és a rajongók, akik utálják őket (kivéve, aki nem). Dani már többször is kiborult a rajongók miatt. Megértem, mert nemrég én is kaptam egy fenyegető üzenetet ami nagyon rosszul esett.
  -Eleanor mi a baj?-kérdeztem a még mindig sírás környékén lévő lányt. Csak rámnézett és láttam a szemén, hogy a könnyek megint elkezdenek gyűlni. Megfogtam a kezét és bátorítóan megszorítottam. Tudtam, hogy jobb lesz neki, ha elmondja mi a problémája. Saját tapasztalat.
  -Louissal- kezdte el El.- Összevesztünk, azért, mert…
  -Mi? Rosszul hallok?- kérdeztem tőle. Nem akartam hinni a fülemnek Ő és Louis olyan álompár, mint Dani és Liam. Nem akarom elhinni, hogy így összevesztek volna.
  -Mégis Danielle mennyit mondott el?- kérdezte mosolyogva El.
  -Nem mondott semmit. Amikor lerakta a telefont akkor csak annyit mondott, hogy csajbuli lesz. Majd fogta és elment a boltba.
  -Ohh értem már. Na, szóval akkor újra kezdem. Biztos tudod, hogy mi a helyzet Harryvel. Mondjuk ma Liammel voltál szóval ő biztos mesélt róla? Hú, tényleg. Hogy van a lábad?- kérdezte teljes izgatottsággal.
  Képtelen voltam elnevetni magam. Igen, ez Eleanor. Elkezd valamit mondani, majd hirtelen eszébe jut valami, amit rögtön megkérdez. Sokszor szokta ezt csinálni, amin persze mindenki nevet.
  -Minden rendben van a lábammal El.- mosolyogtam rá. – És igen, tudok a Harry-Taylor "drámáról".-tettem hozzá a földet nézve. Igen, sajnos túlságosan is tudok erről a dologról.
  -A fiúk nagyon összevesztek Harryvel emiatt. Olyanok, mint a 6 évesek, akik nem szólnak egymáshoz. Ma átmentem hozzájuk. Harry elment Taylorhoz, miszerint idézem”Legyen egy jó éjszakám”-torzította el a hangját Eleanor. – A fiúk pedig még mindig durciznak. Tudtam, hogy Louis és Harry nagyon jó barátok. Sőt ők egyenesen azt állítják, hogy élettársak. Louis olyan szomorú mostanság, eézrt felvetettem egy ötletet neki, hogy beszéljék meg a dolgot és béküljenek ki. Én csak jót akartam. Erre Louis… - Eleanor elkezdett sírni.
  -Jaaj csss! Nyugodj meg Eleanor. Minden rendben lesz. - öleltem magamhoz a mindig vidám lányt. Zokogott a sírástól. Mit mondhatott vajon neki Louis? 
  Danielle toppant be az ajtón, úgy vigyorgva, mint a tejbe tök. Amikor viszont meglátta Eleanort gyorsan oda rohant hozzánk. Adott egy puszit Eleanor hajára és ő is elkezdte vígaztalni.
  Amikor már Eleanor jobban volt Danielle felpattant és a még mindig kezében lévő szatyrot elkezdte lóbálni előttünk. Eleanorral egymásra néztünk érdekesen, majd vissza Daniellere. Belenyúlt a zacskóba és kiemelt egy üveget. Egy Jack Daniels whiskyt. Belenyúlt megint, majd egy üveg bort rakott az asztalra utána pedig két üveg Pepsit.
   -Party timeeee- kiabált Danielle. Berohant a konyhába és később már három pohárral tért vissza. – Egy szabály a mai estére nézve! Egy pasiról sem szeretnék hallani. És egy csepp szomorkodás sincs! - nézett ránk figyelmeztetően.
  Danielle és Eleanor öntöttek maguknak egy-egy pohár pezsgőt (amit Danielle egy sor szerencsétlenkedés után kibontott) én pedig inkább visszautasítottam az alkohollal teli poharat, amiért Danielle csúnyán nézett rám. Koccintottak és Dani belekortyolt a poharába. Eleanor kissé nagy kortyot ívott. Konkrétan húzóra megitta a pohár tartalmát. Ójaj, mi lesz itt.

  A második körnél megadtam magam és beszálltam a lányokhoz. Koccintottam lányokkal és csakúgy, mint El húzóra megittam az italom. Az égető érzés jelezte, hogy benne van a szervezetemben az alkohol. Danielle elment Wc-re és addig Eleanor töltött még egy pohárral magának és nekem. Rám kacsintott és megint másodpercek alatt elpusztította az adagját. Követtem a példáját.
  Nem tudom, hogy hogyan, de már a pezsgős üveg üresen hevertaz asztalon és a Whisky fele is eltűnt. Kezdtem magam jól érezni és hát kissé részegnek is. Felálltam és bekapcsoltam a Tv-t. A zene csatornára kapcsoltam. A Blue Cantrell ft. Sean Paul- Breathe ment, amit imádtam .Teljes hangerőre vettem és a zene dörömbölt az egész házban. A pohárral a kezembe elkezdtem táncolni. Danielle amikor meglátott hangosan elkezdett nevetni, majd ő is csatlakozott hozzám. Eleanor pedig csak egymás után itta és itta az italait. Szegény lány… Holnap olyan másnapos lesz, hogy hajaj.
  Az este odáig fajult, hogy Eleanor elmondta mennyire szeret minket és hogy élete szerelme Louis. Danielle nem volt annyira berúgva, mint Eleanor, de nem is lehetett volna valami józannak mondani. Még ittunk egy-egy pohárral, és amikor felcsendült a Tv-en a One Day c.szám mindhárman felpattantunk a fotelekből és himnusz szerűen kezdtük énekelni. Már nagyon unalmas volt ez a szám, mert még a csapból is ez folyt, de minket nem érdekelt, csak tomboltunk rá. Amikor kellőképpen vígig ugráltuk a számot, a lányok még várták a következő zenére, ami jött is. Nem ismertem, de Eleanor igen és énekelve táncolt rá. Ahogy elnézve hármunkat, egy szórakozó helyen letáncoltunk volna mindenkit.
  Elindultam a bejárati ajtó felé és belebújtam a kabátomba. Belenyúltam a zsebébe, de csak egy üres cigis doboz volt benne. Oh, a fenébe.
  -Tessék!- dobott meg valamivel Danielle. Megijedtem, de a jó reflexemnek köszönhetően elkaptam azt a valamit, ami egy bontatlan cigi volt.
  Megköszöntem, majd kimentem a hidegbe. Nagyon hűvös volt, de nem is várhatok ragyogó nap sütést decemberben, péntek éjszaka. Kibontottam a cigimet és kivettem belőle egy szálat. Gyorsan meggyújtottam és végre érezhettem azt a szokásos érzést. Hirtelen teljesen nyugodt voltam. Olyan volt, mintha az testem összes porcikáját átjárta volna a nyugodtság. Danielle szokott haragudni rám, hiszen már vagy 4 éve cigizek. Ő is szokott néha, de nem túlzottan rajong érte.
  Mikor végeztem elnyomtam a hamutartóba a cigarettám végét és bementem a lányokhoz. Vagyis helyesebben az alvó lányokhoz. Mindketten egymás hegyén, hátán feküdtek. Mosolyogva néztem még őket, majd átmentem a konyhába tölteni magamnak egy pohár vizet. Ránéztem az órára, ami negyed 12-t mutatott. Megittam gyorsan a vizemet és aztán átmentem a szobámba. Kerestem egy takarót, a lányokra terítettem és elvonultam a fürdőbe. Gyorsan fogat mostam, felfogtam a hajam és beálltam a zuhanyzó alá. Hideg vizet engedtem magamra, ami teljesen kijózanított. Igaz eddig sem voltam nagyon részeg, de most már teljesen magamnál voltam. Elzártam a vizet, magam köré tekertem a törülközőmet, majd átmentem a szobámba. A ruhásszekrényembe kutattam magamnak egy pamut nadrágot és egy kötött felsőt. Lekapcsoltam a lámpát és belebújtam az ágyba.. Lecsuktam a szemem és abban a pillanatban el is aludtam…

Nincsenek megjegyzések: