2012. november 27., kedd

4.rész " A múlt! "



   Zavartam kapcsoltam be a Tv-t és kezdtem el kapcsolgatni. Próbáltam nem arra gondolni, hogy Harry mellettem ül, úgy egy karnyújtásnyira.  Már vagy 10 perce ülünk egymás mellett, teljes csendben. Tapintani lehetett a levegőben a feszültséget. Nem tudtam mit mondani neki, pedig 2 év alatt állandóan a kérdéseket állítottam össze a fejemben. Most pedig olyan vagyok, mint egy befosi nyuszi. Legszívesebben felpofoztam volna magam.
  -Hé, nem rakunk be valami DVD-t?- törte meg a csendet Harry. Halkan beszélt, de még így is olyan volt, mintha kiabált volna. 
  -Nézhetünk valamit, ha gondolod, de nekem nincsen semmi jó filmem. – válaszoltam egyszerűen neki. Szörnyen zavarban voltam.
  -Fent van online a Paranormal Activity 4, de ha gondolod, nézhetünk mást is.
  -Tökéletes lesz, de lehet, hogy közben be fogok pisilni a félelemtől. – Hát igen ezt kimondtam hangosan is. Király.Harry hangosan felnevetett.
  - Itt vagyok én is nem kell félned- mondta vigyorogva- Bekapcsolom a laptopot oké?
   Bólintottam és már nyitotta is az Apple-t, ami a dohányzó asztalon volt. Beírta keresőbe a filmet és már el is indította. A film elkezdődött, beállította a laptopot úgy, hogy mind ketten lássuk és elhelyezkedett mellettem. A lábamat most leraktam a földre, hogy Harry elférjen kényelmesen.Ez meg is történt, eléggé közel hozzám. Ha a kezem leraktam volna magam mellé akkor összeért volna az övével.
   A film már javában ment. A negyedénél jártunk, amikor még semmi”izgalmas” nem történt. Én igazság szerint nem néztem túlságosan a filmet. Még az első 3 részt se láttam, mert Danielle mikor megnézte az első részét a filmnek állandóan azzal fárasztott, hogy ő mennyire fél.Akkor megfogadtam, hogy nem nézem meg semmi pénzért sem. Erre tessék, pont azt nézem. Sőt rögtön a 4. részt. 
  Oldalra pillantottam Harryre, majd elmosolyodtam, mikor láttam, hogy tátott szájjal nézi a filmet. Rám nézett, én pedig rögtön elkaptam a tekintettem és elkezdtem nézni tovább a filmet. Láttam, hogy Harry mosolyog. 
  Voltak a filmbe izgalmas részek, de leginább a gondolataimba meredtem. A fejemben csak a múltban történő dolgok forogtak. Amikor Harryvel együtt voltunk, mikor még minden jó volt. Egy iskolába jártunk, nagyon jó barátok voltunk. Mindent együtt csináltunk, mindig együtt voltunk. Egy nap pedig minden megváltozott, Harry bevalotta, hogy szeret engem és ez a szeretet egyáltalán nem baráti. Rájöttem, hogy én is hasonlóan érzek iránta, így összejöttünk. Nagyon szerelmesek voltunk és boldogak. Igazából nem is értettem, hogyan lehettünk csak barátok. A suliba mi voltunk az álompár. Harry egy banda frontembere volt, én pedig a barátnője. Aztán Anne-el, Harry anyukájával rábeszéltük Harry-t, hogy induljon az X-factorba. Elment és hálistennek sikerült, bár egészen máshogy, ahogy azt elképszeltük. Egy új "családja" lett, a One Direction-os fiúk. Louis, Zayn, Liam és Niall.
  A próbákon sokat találkoztunk, hiszen hozzá is bejártam, ha engedték és Daniellehez, mert ott táncolt, mint háttértáncos. Harry mindig szomorú volt mikor látott, mert a fellépések és az állandó felkészülések közt nem tudtunk nagyon találkozni. Ekkor történt meg az a dolog, amit az életemben legjobban bánok. Hazudtam neki, hogy nem szeretem. Egy hazudság volt csupán, hogy neki jobb legyen. A karrierjének. Még mindig magam előtt látam, ahogy meggyötört arccal néz rám, miután elmondom neki, hogy nem szeretem őt. 
  Harry hirtelen felugrott a helyéről, kiszökkentve engem a gondolataim közűl. Felhúzott szemöldökkel, értetlenül néztem a göndör hajú, ijedt tekintető fiút.  
  -Nem láttad? Ott volt a kisfiú a csaj mellett? Hát én ezt nem nézem tovább.- mondta Harry teljes rémülettel.Elnevettem magam rémült arca miatt.
  -Harry, ez csak egy film- kezdtem el- Nyugodj meg!
  -Ez egy szar film- adta elő a menő fiút pár pillanat után. - Inkább nézzünk valami mást!
  -Rakj be valami Disney mesét attól szerintem nem ijedsz meg, de mondjuk a szépség és a szörnyeteg… Abba szörny van.- mondta neki, mire csúnyán nézett rám.-Harry?
  -Igen?
  -Ha szépen kérlek, segítenél nekem kimenni?
  -Persze DD- nézett a szemembe. A szívem megállt egy pillanatra. DD. Harry régen midig így hívott, amit a többi ismerősünk sosem értett. A kezemmel megtámasztottam magam és próbáltam felállni. Harry a segítségemre sietett. Óvatosan megfogta könyökömet, az másik kezével pedig átkarolta a derekamat így segítve engem.
  -Hova szeretnél menni?- kérdezte.
  -Ki, az udvarra!
  Érdekesen nézett rám, de odakísért az ajtóhoz. Ott rám segítette a kabátomat és a gipsz mentes lábamra ráadott egy mamuszt. Gyorsan megtapogattam a kabát zsebemet, amíg Harry felvette a kabátját és belebújt a cipőjébe. Kinyitotta az ajtót és a hidegség rögtön megcsapott. Úgy járta át a testem a téli hideg, mint ahogy a nikotin, amikor beleszívok a cigarettámba. Hátra mentünk az udvarra, a hintaágyhoz. Beleültem és kikutattam a zsebemből a cigimet. Kivettem a dobozból egy szálat, a gyűjtóval együtt. Harry leült mellém és érdekesen nézett rám. Nem foglalkozva vele, a számba helyeztem a cigimet és meggyújtottam. Az ismerős érzés most megint végig futott az egész testemben. Nyugtató volt.
  -Mióta cigizel?-kérdezte Harry rám sem nézve.
  -Két éve.- válaszoltam neki nyugodtan. Felkapta a fejét és a szemét az enyémbe fúrta. Álltam a pillantását. A zöld szemei ragyogtak a hol fényében. Nem nagyon láttam őt, csakis a szemét és persze a körülötte lévő sötétséget. Nem tudtam, hogy mire gondolhatott, de a szemébe csalódottságot és megbánást láttam, amit nem értettem. Kezdtem zavarba lenni a pillantásától, ezért elkaptam a tekintettem és a semmibe meredve szívtam bele megint a cigarettámba.
  -Nézd Daisy - kezdett bele Harry - beszélnünk kéne. Két éve…
  -Harry, én most nem szeretnék beszélni arről!
  Beleszívtam megint a cigimbe. Rosszul éreztem magam. Nagyon rosszul. Legszívesebben sírni tudtam volna. Még egy utolsó szívást szívtam a cigiből és elnyomtam a hinta melletti virágcserépbe. Felálltam így jelezve Harrynek, hogy kész vagyok. Gyorsan felpattant és megint átkarolt engem. Így kísért el teljesen a kanapéig.
   -Elmegyek, gyorsan lezuhanyozok! Ha éhes vagy csak szólj és csinálok valamit neked, de ki is szolgálhatod magad, ha gondolod!
   - Segítsek zuhanyozni?- kérdezte csibészes mosollyal. Felnevettem, majd ott hagytam. A zuhanyzás izgalmas és hosszadalmas volt, így hogy az egyik lábam kint volt a kádból. Mikor végeztem a tüsfördő leöblítésével, megtörölköztem és magamra kaptam egy melegítőt és egy kötött pulcsit. Gyorsan megmostam a fogam, majd kinyitottam az ajtót, lekapcsoltam a villanyt és elindultam a konyha felé. Öntöttem magamnak egy pohár narancslevet, majd kivettem egy másik poharat  Harrynek. Az órára pillantottam, ami 10:36-ot mutatott. Meglepődtem, hogy elment az idő.
  Egyensúlyozva próbáltam oda vinni Harrynek a narancslevét, de mire oda értem nem várt dolog ért. Harry elterülve feküdt a kanapén. A keze a teste előtt volt keresztbe, fonva, az Iphone-ja pedig a hasán. Nagyon aranyos volt így.Leraktam a narancslevet az asztalra és átmentem a szobámba. Kivettem a szekrényemből egy pokrócot és a lehető leghalkabban próbáltam (amennyire a gipsz engedte) visszamenni Harryhez. Elvettem Harry hasáról a telefont, majd betakartam őt a porócommal, amire nyögött egyet és megfordult. Szinte biztos voltam, hogy egy mosolyt láttam az arcán. Fej csóválva ültem le az egy személyes kanapéra. A kezembe volt a telefonja és úgy gondoltam, hogy megnézem, ha már elaludt. Elhúztam a képernyőt, majd mikor kérte a jelszót a telefon, gondolkodás nélkül írtam be a 2022-t. Meglepetésemre elfogadt, Harry régi állandó jelszavát. Vigyorogva nyitottam meg a képek közül a ’’Cats xx’ nevű albumot. Elkezdtem nézni a képeket. Egy cica, majd még egy és követték a társai. Már vagy a 80-ig képnél jártam, amikor az egyiknél megálltam. Harry volt rajta egy szőke hajú lánnyal. Harry viccesen nézett a lányra. Jobban megnéztem a lányt, de csak a szőke haját láttam, majd rá döbbentem, hogy én vagyok az. Gyorsan kiléptem az albumból, lezártam a billentyűzárat, majd a telefon már az asztalon is volt. Kikerekedett szemekkel néztem magam elé. Miért van rólam kép Harrynek? Miért pont egy macskás albumban? És miért nem törölte ki ezt a képet?
A kép
   Harry elkezdett hirtelen ide-oda mozogni addig, amíg el nem érte a kívánt testhelyzetét. A lábát teljesen felhúzta maga alá és úgy szundikált tovább. Már nagyon álmos voltam ezért felálltam és átültem oda ahol előbb Harry a lábát pihentette. Megtámasztottam a fejem és éreztem, hogy elnyom az álom csodaszép világa… 

Nincsenek megjegyzések: