2013. május 19., vasárnap

Figyelem! :)

  Kedves blog olvasók/látogatók! :)
  Örömmel látom, hogy a látogatóim száma szépen növekszik. Köszönöm szépen! :)  Szeretnék kérni egy szívességet. Jó lenne, ha véleményt, kommentárt írnátok a részek alá (vagy akár ez a felhívás alá is)! Nagyon sokat jelentene nekem, hiszen igazán érdekel mi a véleményetek az "irományomról". :) Kitettem minden rész alá egy olyat, hogy "Tetszett" vagy "Nem tetszett", amire csak rá kell kattintanotok, így akár ígyis tudtok jelezni felém véleményeiteket. Előre is köszönöm nektek, és ha kapok valami visszajelzést hozom is a következő részt!  ;)  

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon ügyes vagy :) szeretem olvasni a történetedet :)
Sok sikert a továbbiakhoz!

ME írta...

Szia! Tök jó, folytathatnád, mert alig várom!! :))

Unknown írta...

Szia!:)) Imádom a blogod és rendszeresen olvasom!:)) Én most nyitottam egy új blogot és nagyon hálás lennék ha benéznél, és esetleg véleményeznéd!:)) Remélem hamarosan jön az új feji, már alig várom:3

A blogom: < http://enci-zoeelete.blogspot.hu/ >

Pusziii❤