2013. augusztus 24., szombat

Sziasztok! :) 
  

    Két dolgot szeretnék veletek közölni. :) Az első, hogy sok gondolkozás után, de legvégül azt a döntést hoztam a blogot abba hagyom. Valamiért már nem tud ugyan annyira lekötni, mint mikor az egészet elkezdtem, meg természetesen van már vagy 1 millió ilyesmi, hasonló blog. Szeretnék elnézést kérni azoktól, akik olvasták a kis történetemet és várták az új részeket. Igaz, abba hagyom a blog írását, de attól az oldalt nem zárom be, tehát még az is lehet hogy a történetet folytatom majd egyszer! ÉS szeretném megköszönni azoknak, akik olvasták e blogot és írtak kommentárokat! :) :) 


   Nos a második dolog, az, hogy mivel az írás sokat jelent nekem, egy ideje dolgozok egy új blogon, ami már régóta "piszkálja" a fantáziámat. Az egész teljesen más lesz, nem lesznek benne sztárok, semmi kitalált személyiségek, karakterek. Most még nem akarok semmit se "lelőni", tehát csak annyit mondhatok hogy valóban teljesen más lesz... :) Rengeteget készülök, talán azóta amióta Daisy történetét elkezdtem úgymond hanyagolni. Csak remélni tudom, hogy velem tartatok. 
 
  Kommentárba várom a véleményeket és NAGYON remélem hogy az új történetem elnyeri a tetszéseteket! ;) :) xx       ui: A blog kinézetén és elrendezésén még dolgozom, de nemsokára kirakom majd az oldalra a blog címét és a hozzá tartozó előzetest! :) )

Nincsenek megjegyzések: